به گزارش زاهدان بلاگ، احمد حیران یکی از انقلابیون قدیمی زاهدان گفت : کوچکتر از آن هستم که در مورد مقام شاخص امام راحل و شهدایی بگویم که در راه انقلاب خون خود را فدا کردند تا مبادا ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دچار خدشه شود و یا یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.
وی گفت: اگر امروز در دنیا صاحب عزت هستیم همه از لطف الهی و تلاش های رهبر کبیر انقلاب و بعد هم رهبری مقام معظم انقلاب است که در طی این سالها تمام هم و غم ایشان سربلندی و پیروزی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها است.


حیران با اشاره به اینکه بزرگ شده و پرورش یافته راهپیمایی ها در قبل و بعد از انقلاب می باشد، افزود: انقلاب برای ما بود اگر ما الان اسم و رسم، آرمان ها و ارزش های آن زمان را به خوبی حفظ نکنیم مدیون هستیم لذا همانگونه که قرآن با خواندن حفظ می شود ارزش های انقلابی هم با تکرار به یاد می ماند و به نسل های بعد منتقل می شود.
وی از جمله شعارهای زمان انقلاب را سر دادن کلماتی نظیر" الله اکبر"، "مرگ بر منافقان"، " مرگ بر آمریکا" و " درود بر خمینی" بیان کرد و گفت: شنیدن خبر بازگشت امام موجی از خوشحالی را در شهر به پا کرده بود که غیر قابل وصف است؛ در آن زمان تلویزیون نداشتیم اما چون قرار بود دوازدهم بهمن ماه حضرت امام(ره) بیایند یک تلویزیون قاب چوبی قدیمی خریدم تا لحظه ورود ایشان را از نزدیک مشاهده کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، هسته ای، فناوری و پزشکی هستیم، ادامه داد: روزی که مجسمه شاه را پایین انداختند در مقابل استانداری همه تجمع کرده و خوشحال بودند حتی خواب چنین روزی هم برایمان غیر ممکن بود اما لطف خدا و پیروی از فرمایشات ولایت فقیه رمز پیروزی و بقاء انقلاب شد.
حیران گفت: امیدوارم سایه مقام معظم رهبری تا ظهور منجی عالم بشریت مستدام باشد و همیشه پیرو راه امام و شهدا باشیم.
انتهای پیام/