یک کارآفرین بسیجی در زاهدان با حمایت های بسیج سازندگی به پرورش بلدرچین در راستای عمل به فرامین رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی پرداخته و برای خود و اعضای خانواده اش اشتغالزایی ایجاد کرد.
اقدام عملی در اقتصاد مقاومتی با پرورش بلدرچین/ اشتغالزایی برای اعضای خانواده دستاورد تلاش کارآفرین زاهدانی

زاهدانه نوشت؛ اقتصاد مقاومتی یکی از روش های نوین و حتی اسلامی در کشور ایران است که جرقه این اقتصاد اسلامی و بومی سالهاست توسط رهبر فرزانه انقلاب زده شده است.
اهمیت این مقوله تا حدی بوده که رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته تاکنون در بسیاری از نامگذاری سال خود بر روی واژه "اقتصاد مقاومتی" توجه ویژه ای داشتند که این مهم نشان از تاکید بر اجرای آن در جامعه از سوی دولت و ملت دارد.
علی ای حال از آنجایی که دشمنان در حال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به هر طریق ممکن به خصوص در عرصه اقتصاد هستند اجرایی کردن این مدل اسلامی می تواند بساط تمام تحریم ها را در هم شکند. از همین رو مردمی کردن اقتصاد در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلاتی رو به رو است می تواند بهترین راه حل ممکن نیز واقع گردد که البته این خود یکی از موارد اقتصاد مقاومتی را شامل می شود، مردم با ورود مناسب خود به این عرصه ثابت کرده اند که همیشه همچون حضور گرم در صحنه های انقلاب این بار نیز می توانند در تقویت اقتصاد کشور نقش آفرینی کنند.
قاسم جهانتیغ یکی از کارآفرینان بسیجی شهر زاهدان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه عمل به فرامین رهبری سرلوحه کارهایمان قرار دارد، اظهار داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشته رهبر انقلاب در نامگذاری سال به واژه " اقتصاد مقاومتی" تاکید کردند که این مهم نشان از اهمیت این موضوع در نزد ایشان دارد از همین رو ما کارآفرینان بسیجی همچون یک سرباز گوش به فرمان ندای رهبر انقلاب هستیم.
وی با اشاره به اینکه از تسهیلات بسیج سازندگی در عرصه پرورش بلدرچین کمک گرفته است، گفت: در این راستا زمینه اشتغالزایی برای اعضای خانواده نیز فراهم شده که این مهم علاوه بر تامین امرار معاش خانواده باعث تامین گوشتی سالم برای تغذیه شهروندان نیز شده است.
این کارآفرین بسیجی انگیزه ورود به این عرصه را کمک به اقتصاد خانه و اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: چند سالی است که دغدغه رهبرمان توجه ویژه به مسائل اقتصادی و ورود افراد به عرصه های مختلف در این زمینه برای تکیه بر تولیدات داخلی است لذا این امر انگیزه ای ایجاد کرد تا علاوه بر اینکه منبع درآمد زایی برای خود و خانواده ام فراهم کنم، بتوانم به اقتصاد کشور هم کمکی کرده باشم و نیاز سایر افراد را تا حدودی نیز تامین کنم.
انتهای پیام/