نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یادآوری شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" خطاب به مسئولان بود تا مسئولان دست از شعار دادن برداشته و به صورت واقعی وارد عرصه عمل شوند.
"اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" خطاب به مسئولان است/ نگرانی برای قشر مستضعف در کلام رهبری محسوس بود

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه ضمن تبریک سال 96به مردم ایران اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" اظهار داشت: در پیام نوروزی مقام معظم رهبری، نگرانی برای قشر مستضعف و ضعیف جامعه و همچنین وضعیت معیشتی مردم قابل لمس بود.
وی گفت: یادآوری شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" خطاب به مسئولان بود تا مسئولان دست از شعار دادن برداشته و به صورت واقعی وارد عرصه عمل شوند.
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه بارها رهبر انقلاب اسلامی به واژه "اقتصاد مقاومتی" تاکید کرده اند، بیان کرد: از آنجایی که انتظار و مطالبه ایشان به درستی در سال گذشته انجام نشد، تاکید دوباره براین موضوع به معنای ابراز نگرانی و عدم رضایت از عملکرد دولتمردان است.
وی با بیان اینکه دولتمردان جز شعار کار جدی انجام نداده اند، خاطر نشان کرد: در استان هایی به مثل سیستان و بلوچستان مشکلاتی نظیر وضعیت معیشتی، عدم اشتغال جوانان و غیره به وضوح مشاهده می شود از این رو آماری که دولتمردان ارائه می دهند بیشتر آمار است نه برطرف کردن رفع نگرانی ها و راهگشایی از مردم.
انتهای پیام/