نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به شهدای پلاسکو ادای احترام کرد


به گزارش زاهدان بلاگ به نقل از  زاهدانه، آیت الله عباسعلی سلیمانی در جمع کارکنان ایستگاه شماره 9 آتش نشانی زاهدان گفت: این آتش نشانان هستند که در سخت ترین شرایط برای نجات جان یک انسان جانفشانی های بسیار زیادی می کنند.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: خدمات این بزرگ مردان آتش نشان را نمی توان با هیچ زبان و قلمی بیان کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: آتش نشانان عزیز با کمترین ادعا ایثار و از خود گذشتگی را به تمام انسانها به نمایش گذاشتند و این حرکت آنان هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: آتش نشانان در حادثه بزرگ پلاسکو افتخار آفریدند و جان خود را نثار کردند تا به هموطنانشان آسیبی وارد نشود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان که برای ادای احترام به محل حادثه ساختمان پلاسکو رفته بود نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد آتش نشانان قهرمان ارائه کرد.
همچنین شماری از مدیران و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کانون فرهنگی پرورشی کودکان، یگان حیدر کرار بسیج سپاه پاسداران و دبستان دخترانه سما با حضور در ایستگاه آتش نشانی مرکزی زاهدان با آرمان‌های شهدای آتش نشان تجدید پیمان کرده و یا و خاطره شهدای حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.
انتهای پیام/