به گزارش زاهدان بلاگ، چهل روز از شهادت اولین خبرنگار مدافع حرم شهید محسن خزائی دلاور مرد سیستان وبلوچستان می گذرد همان که با عروج ملکوتی اش همه عاشقان و دلدادگان بی بی زینب(س) گریستند و سوختند.
اکنون که دلم بی قرار است ودر غم فراقت اشک می ریزم می خوام بگویم ای شجاع مرد بسیجی چه زیبا مهره های عشق را کنار هم چیدی و چه پلکانی مهندسی کردی که از زاهدان به سوریه و حلب برسی و شهادت این آرزوی دیرینه ات را رقم بزنی.
به خدا چه گفتی تو زیبا و عاشقانه که فرشتگان پیکر نازنینت را صحیح و سالم برای مردم دیارت به ویژه زینت سه ساله ات بیاورند و در زادگاهت همانند عزاداری روز عاشورا با شکوه و افتخار در جوار شهدای گلگون کفن این خطه از میهن انقلاب اسلامی آرام بگیری.
چه زیبا و پر افتخار به جمع ما بازگشتی تا همه دوستان و هرآنکه تو را می شناخت و نمی شناخت پیکرت را بر دوش بگذارند و خاطرات صدای گرم و پر مهرت را به گوش همگان برسانند.
چه زیبا شهادت و اقتدارت را به گوش بی بی سی و ایادی رسانه ای دنیای استکبار و ظلم کشاندی تا آنها بدانند در هر لباس و جایگاهی دست از تبعیت ولایت فقیه بر نخواهیم داشت و چه زیبا مایه افتخار جوانان و نوجوانان سیستانی و بلوچستانی شدی تا تک تک ما نسل چهارمی ها، تو را الگوی شجاعت و ایستادگی دوران خود بنامیم و براستی که چه زیبا شهادتت پیوند خورد با پیروزی و آزادی حلب؛ تو با شهادتت دنیای رسانه ای و فضای مجازی را بیش از پیش در اختیار آرمان های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در آوردی تا همگان بدانند تا زنده ایم رزمنده ایم.