مسیرهای پیچ در پیچ خاکی عامل نارضایتی شهروندان/ دغدغه مردم رفع نشد


به گزارش زاهدان بلاگ به نقل از زاهدانه، هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد این ضرب المثل وصف حال شهروندان مهرشهر در کلانشهر جنوب شرق است جایی که علاوه بر کیفیت پایین مصالح و نبود استانداردهای لازم از بی نام و نشانی کوچه و خیابان ها هم مردم آن رنج می برند.
از یک سو تاریکی معابر، سگ های ولگرد، زباله های پراکنده شده، ساختمان های نیمه تمام و پول های بر باد رفته شهروندان از سوی دیگر وضعیت نامناسب و خاکی بودن کوچه پس کوچه و خیابان های این منطقه زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بگونه ای که تقاضای رسیدگی به این مشکل را دارند.

با گذری در کوچه پس کوچه‌های مهرشهر زاهدان درک می کنید مردمی که صبورانه در گوشه ای از شهر سکنی گزیده و علی رغم کمبود امکانات رفاهی چشم براه همت مسئولینی هستند که وعده داده اما عملی نمی کنند.
کوچه هایی خاکی که با اندک وزش باد و توفان زمینه ورود گرد و خاک را به منازل ایجاد کرده و دردسر بانوان را دوچندان می کند.
جولان سگهای ولگرد در خیابانهایی که مانند بیابان خشک وبی علف است از دیگر معضلات مهرشهر نشین های زاهدانی است که حتی فرزندان آنها نمی توانند به تنهایی در کوچه پس کوچه های بی نام و نشان آن، خود را سرگرم بازی کنند.


در این زمینه گرچه فرماندار زاهدان قول داد با هماهنگی دستگاه های مربوطه کار جمع آوری و معدوم سازی سگ‌های ولگرد و بدون شناسنامه در دستور کار قرار دارد و این اطمینان را به شهروندان زاهدانی داد که تا قبل از بازگشایی مدارس، این مشکل حل شود و دیگر خانواده ها از این بابت دغدغه ای نداشته باشند اما باز هم شاهد جولان سگ های ولگردی هستیم که آسایش را از بین برده و شیرینی بازی را برای کودکان مهرشهری تلخ کرده است.

نام گذاری نبودن میلان ها، خیابانهای فرعی و کوچه ها اصلی ترین عامل برای سردرگمی ساکنان مهرشهر به ویژه تازه واردها و میهمانان است که گاها در خم و پیچ این کوچه های بی نام و نشان گم می شوند.

گرچه اهالی مهرشهر با این مشکلات خو گرفته اما می طلبد به همت شهدای گمنامی که در این دیار آرام گرفتند مسئولین همت کنند و جاده متصل به بوستان مهر که این روزها مردم زاهدان را به میهمانی شهدا فرا می خواند را آسفالت کنند تا زائران شهدا از این موضوع ابراز نارضایتی نکنند و با خیالی آسوده به زیارت شهدای گمنام نائل شوند.
انتهای پیام/