چرا 10:10...؟


وبلاگ مستر قوری، شاید برخی از شما تاکنون به این مورد توجه نکرده باشید که تمامی برند های ساعت در دنیا بر روی یک ساعت مشخص و دقیق تنظیم شده اند.

شاید برخی از شما تاکنون به این مورد توجه نکرده باشید که تمامی برند های در دنیا بر روی یک مشخص و دقیق تنظیم شده اند. این زمان مشخص 10:10 دقیقه است. تنظیم بر روی این زمان مشخص در واقع یک قانون نوشته نشده در زمینه تبلیغات این محصول می باشد. مجله نیویورک تایمز (( New York Times) دلیل این موضوع را در وسط بودن نام برند در صفحه می باشد . به گونه ای که با تنظیم عقربه های در این زمان نام برند آن به راحتی قابل مشاهده است. همچنین در این صورت عقربه ها یک خندان را نشان می دهند که موجب انتقال انرژی مثبت به فرد می شود. یکی از دلایل دیگر ای تنظیم ان است که اغلب نمایشگرهای تاریخ به کار رفته در معمولا در سمت راست و یا چپ صفحه قرار می گیرند. لذا در این صورت تاریخ روی به راحتی رویت می شود. از این پس هر را که ببینید میدانید که چرا بر روی 10:10 دقیقه تنظیم شده و دارد به شما لبخند می زند.
این زمان مشخص ۱۰:۱۰ دقیقه است. تنظیم ساعت بر روی این زمان مشخص در واقع یک قانون نوشته نشده در زمینه تبلیغات این محصول می باشد. مجله نیویورک تایمز (New York Times) دلیل این موضوع را در وسط بودن نام برند ساعت در صفحه می باشد .

به گونه ای که با تنظیم عقربه های ساعت در این زمان نام برند آن به راحتی قابل مشاهده است. همچنین در این صورت عقربه ها یک ساعت خندان را نشان می دهند که موجب انتقال انرژی مثبت به فرد می شود.

 یکی از دلایل دیگر ای تنظیم ان است که اغلب نمایشگرهای تاریخ به کار رفته در ساعت معمولا در سمت راست و یا چپ صفحه قرار می گیرند.

 لذا در این صورت تاریخ روی ساعت به راحتی رویت می شود. از این پس هر ساعتی را که ببینید میدانید که چرا بر روی ۱۰:۱۰ دقیقه تنظیم شده و دارد به شما لبخند می زند.

 چرا ساعت ها بر روی 10:10 دقیقه تنظیم می شوند؟

برگرفته شده از ghoori.blog.ir