رد پای گرگ فرانسوی لوران فابیوس هنوز پاک نشده، صدای پای دیوصفتان بعدی به گوش ها می رسد! انگلیسی‌ها میهمانان بعدی به کشور هستند. میهمانانی که از هر ابزار و سلاحی برای آسیب رساندن به بدنه ایران عظیم بهره جستند و هم اکنون می آیند که مدتی جا خوش کنند و بازهم توطئه های جدیدی در ذهن خود پرورش دهند.

خبرهای جدید حاکی از آن است که عده ای از مسئولان از یاد برده اند که در مردادماه سال گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم در حاشیه اجلاس سراسری مدیران استان های وزارت ارشاد گفته بود دفتر بی بی سی در تهران بازگشایی نمی‌شود اما چه شد که این روزها درست بعد از طرح توافق هسته ای دست اندرکاران حوادث شوم در تاریخ ایران یکی پس از دیگری دوباره وارد کشور می شوند و مردم ایران را در بهت و تعجب فرو می برند.

به قول معروف هنوز جای پای ننگین لوران فابیوس از فرش قرمزی که برایش پهن شده بود، پاک نشد  که مجوز ورود  برای اهالی فتنه، خیانت و دروغ پراکنی ها و... صادر و مجوز فعالیت خبری یک هفته‌ای با هدف تهیه گزارشی موردی پیرامون موضوع هسته‌ای به BBC WORLD داده شد.

شبکه ای که تاکنون حتی یک خبر همسو با قوانین ایران از آن شنیده نشد جز اخباری کذب و دروغ در مورد هرآنچه که به این کشور مربوط باشد.

از همین رو ایران ازجمله کشورهایی است که تا کنون قربانی سیاست های تجاوزکارانه و زیاده طلبانه دشمنان شده است و علی رغم توطئه های متفاوت از سوی دشمنان خود همیشه موفق و سربلند از هر عرصه ای عبور کرده  اما در این بین دشمن از ابزارها وشبکه های ماهواره ای زیادی استفاده کرد تا با شایعه پراکنی و دروغ افکنی در اذهان مردم طرز برداشت ها  را از ایران منفی نشان دهد که یکی از این شبکه های دروغین شبکه بی بی سی فارسی است. این رسانه که دست پینوکیو را از پشت بسته همیشه با معاندان این کشور همسو بوده و از هیچ کمکی دریغ نکرده و در زمان های مختلف اقدامات ارزشمندی برای اسپانسرهای  خود انجام داده که سابقه طولانی این شبکه در مواجهه با حوادث مختلف و امور داخلی ایران، به ویژه مواضع این شبکه درفتنه سال۸۸ و دیگر مسائل سیاسی داخلی همگی جلوه ای از هویت اصلی این رسانه امنیتی را فاش می‌کند. “بی بی سی” نه تنها رسالت خبری خود را انجام نمی دهد بلکه تبدیل به یک رسانه امنیتی در جهت کمک به مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی ایران و مردم آن شده است و به طور کلی می توان گفت در واقع هدف از ایجاد این رسانه نیز همین بوده است.

حال چه شد که با این همه اتفاق باز هم اجازه ورود به کشور به دشمنان داده شد؟ دشمنانی که در کمین هستند تا از کوچکترین فرصتی برای ضربه زدن به بدنه این نظام استفاده کامل را ببرند...