به گزارش زاهدان بلاگ، دهه فجر یکی از ماندگارترین مقاطع تاریخ ایران و به نوعی عید پیروزی انقلاب اسلامی است زیرا که با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) حیاتی دوباره یافت و از زیر یوغ استعمار جهان‌‌ خواران خارج شد.

روزی که مجسمه شاه را پایین انداختند همه خوشحال بودیم/ رمز پیروزی انقلاب ولایت مداری و ایمان قوی مردم بود

انقلابی که بدون شک معجزه ای الهی بود و به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.
هم اکنون که در سی و هشتمین زمستان پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بیش از سه دهه از وقوع این واقعه تاریخی در ایران می‌‏گذرد. انقلابی که حقیقت ماندگار آن با گذشت زمان نه تنها از یادها نرفت بلکه الگو و سرمشقی برای جهانیان شد زیرا بر گرفته از قیام سرخ حسینی و به رهبری بزرگ مردی بود که با همراهی مردم خون دلهای زیادی تحمل کرد تا سرانجام به پیروزی ختم شد.

محمد هراتی اکرمی یکی از دانش آموزان انقلابی زاهدان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: روزی که خبر بازگشت امام خمینی(ره) در کوچه پس کوچه های شهر طنین انداز شد همه مردم شوق و ذوقی وصف نشدنی داشتند بگونه ای که مدام سرودهای انقلابی« دیو چو بیرون رود فرشته درآید و غیره » را سر می دادند.


وی طراوت، سربلندی، پیروزی، آینده روشن جامعه را مرهون آرمان های امام راحل عنوان کرد و گفت: با توجه به فشارهایی که در زمان طاغوت بود پدر مادرهایمان در روستا دورادور از اوضاع احوال انقلاب باخبر می شدند همه دنبال ایجاد یک جرقه بودند تا حال و هوای دنیا و زندگی مردم به ویژه مردم سیستان متحول شود که الحمدالله به شکرانه انقلاب و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه اهداف خود نائل شدند.
هراتی با اشاره به اینکه در طی این سی و هشت سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد از هیچ به همه چیز رسیدیم، افزود: در این دوران توانستیم به اهداف و دستاوردهای بزرگی در علم، فناوری، هسته ای و غیره دست یابیم بگونه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون حرف اول در جهان را می زند.
وی ادامه داد: از برکت نظام جمهوری اسلامی و انقلابی که حضرت امام(ره) برای ایرانیان به ارمغان آورد این پیشرفت، عزت و بزرگی روز به روز برای مردم به ویژه نسل چهارمی ها نمایان تر می شود.
این دانش آموز انقلابی رمز پیروزی ملت ایران را در ولایت مداری، ایمان قوی، ایثار، شهادت طلبی، از خودگذشتگی و غیره عنوان کرد و ادامه داد: یادم می آید در آن روزها حال و هوای مدارس متحول شد علاوه بر خواندن سرودهای انقلابی اقدام به کارهای تبلیغاتی و نصب شرشره بر دیوارهای مدارس می کردیم و همه از آمدن امام خوشحال بودیم و شکرگذار.
انتهای پیام/