«پدر یتیمان» لقبی بود که امیرالمومنین (ع) به آن مفتخر بود و من هم دوست داشتم تا در راستای آنچه مولایمان فرمان داده است گام بردارم. نوازش کودک یتیم که اجر عظیم دنیوی و اخروی دارد انگیزه ای شد تا به فکر راه اندازی مرکزی شوم و با جمع آوری کودکان بی سرپرست، محیطی برایشان ایجاد کنم تا دلسرد از زندگی نشوند و تلخی های گذشته را فراموش و برای آینده شان تلاش کنند.

این ها گفته های «عظیم جان‌آبادی» جوان 32ساله زاهدانی است که سرپرستی 20کودک را برعهده دارد. با وجود این که تمایل چندانی به مصاحبه نداشت اما با اصرار ما و آن هم فقط برای کسانی که آن ها را فرزندان خود می داند حاضر به گفت و گو شد و گفت:  از حدود 10ماه گذشته سرپرستی 20کودک بی سرپرست و بد سرپرست را بر عهده گرفته ام و از این کار خود رضایت دارم و با عشق و علاقه به این فعالیت می پردازم. وی که از اهالی منطقه بابائیان زاهدان است، با اشاره به فعالیت های خود می افزاید: از سال1384 در این منطقه با توجه به نیاز اقدام به ایجاد موسسه ای مردم نهاد کرده ام که در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در اداره کل بهزیستی و سازمان اسناد و املاک به  ثبت رسیده است. وی ادامه می دهد: در سال های اخیر با توجه به احساس نیاز فعالیت پیشگیرانه و کمبود موسساتی که در زاهدان در حوزه کودکان کار می کردند، به حوزه کودکان ورود کردم و سرپرستی 20کودک 6تا 12سال را بر عهده گرفته ام.جان آبادی که از فعالان مذهبی منطقه بابائیان به حساب می آید، اظهار می کند: حدود ۱۰ ماه است که این بچه‌ها را تحویل گرفته‌ام و مجوز بهزیستی را در سال گذشته دریافت کردم و در مرحله اول ۱۵ نفر را به سرپرستی گرفتم و در مرحله‌ دوم هم 5 نفر دیگر به این جمع اضافه شد. کمک به زنان آسیب دیده و زنان سرپرست خانوار نیز از دیگر فعالیت‌های ماست که درباره آن‌ها آموزش‌های مختلف از جمله آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان را در نظر گرفته‌ایم تا این افراد توانمند شوند و بتوانند از راه‌های مختلف درآمد کسب کنند و با صحبت‌هایی که داشتیم توانستیم برای این افراد وام‌هایی را هم بگیریم. وی یکی از بهترین خاطرات نگهداری این کودکان را حضور آنان در حرم امام رضا(ع) طی هفته های اخیر می داند و می گوید: این سفر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری انجام شد که با توجه به گفته های این کودکان، از بهترین خاطرات آنان محسوب می شود چرا که برخی از آنان تاکنون به زیارت نیامده بودند و امیدواریم بتوانیم این راه را در ادامه با همکاری خیران و دستگاه های مرتبط ادامه دهیم. وی درباره مشکلات خود برای سرپرستی این کودکان می گوید: در حدود 10ماه گذشته از لحاظ مالی با کمک خیران و دستگاه ها توانستیم سرپرستی این کودکان را به خوبی انجام دهیم اما برای مدرسه و مکان استراحت کودکان با مشکل مواجه ایم و نیازمند یک ساختمان و یک خودروی ون برای جابه جایی کودکان هستیم که از خیران درخواست می شود در این حوزه به ما کمک کنند. وی درباره زندگی خود نیز می گوید: هم اکنون دو فرزند از زندگی خودم با همسرم دارم ولی 20کودک را مثل فرزندان خود دوست دارم و تفاوتی را بین این کودکان با فرزندان خودم قائل نیستم.همسرم نیز از این فعالیت ها حمایت می کند و مشوقی برای انجام این فعالیت ها به حساب می آید.