امروز دوازدهم بهمن ماه یادآور روزهای بسیار خوب سالی است که همه جا شلوغ بود و هر فرد خود را موظف به انجام کاری می دانست از آب و جارو کردن کوچه ها گرفته تا پخش شربت و شیرینی یا دود کردن اسفند و معطر کردن فضای شهر به بوی گلاب زیرا چشمان همه ملت منتظر آمدن امامی بود که با کمک مردم برای رسیدن به پیروزی از هیچ سعی وتلاشی دریغ نکرد.

مردم نیز در این مدت پس از پشت سر گذاشتن آن روزهای سخت که در برابر رژیم شاه صبوری کردند در چنین روزی با آمدن امام خمینی (ره) خوشحال بودند و پیروزی این روز را به جشن و سرور گذراندند.

در این بین نه تنها کوچه پس کوچه های شهر برای استقبال از امام راحل آماده شده بود بلکه عده ای از جوانان شهر هم برای خوش آمدگویی سرود خمینی ای امام رو زمزمه می کردند، همه مشتاق بودند تا ببینند رهبرشان چه حرف هایی برای گفتن دارد و خود را آماده کنند برای شنیدن تا عمل کنند به گفته هایش نه اینکه پشت او را تنها بگذارند.

و اما این روزها نیز خیابان ها و میادین شهر زاهدان هم خود را برای ورود امام آماده کرده اند بگونه ای که اکثر میادین و خیابان های اصلی این شهرستان مزین به نورپردازی و نصب المان ها ویژه ایام الله دهه فجرشده است.