از بدو انقلاب تاکنون دشمن برای براندازی انقلاب توسط استکبار جهانی اقدامات زیادی نظیر کودتا، جنگ تحمیلی، ایجاد رعب و وحشت بین مردم توسط گروهک های تکفیری و ترور شخصیت های ملی و مذهبی در سیستان وبلوچستان، کردستان و گاها خوزستان داشته است که به لطف خداوند متعال و با هوشیاری رهبر انقلاب تاکنون  به هیچ یک از اهداف شوم خود نائل نشده است زیرا مردم این مرزو و بوم نشان داده اند که برای دفاع از ارزش ها و آرمان های رفیع این انقلاب که با خون هزاران هزار شهید به بار آمده است تا پای جان ایستاده و از آن دفاع می کنند.

9 دی یادآور همان روزی که ملت ایران به پیروی از مقام ولایت رهبری به عرصه آمدند و حماسه ای دیگر خلق کردند. بگونه ای که با حضور در میدان نبردی که دشمن برای براندازی انقلاب با تبلیغات وسیعی براه انداخته بود، نشان دادند که تا پای جان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و مشتی دوباره بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی زدند.

آری! 9 دی خط بطلانی بود بر توطئه های برنامه ریزی شده دشمنان و استکبار جهانی، روز تجدید پیمان امت با ولایت، روز خنثی سازی توطئه های دشمن و روز تجلی بصیرت ملت ایران که به صورت خود جوش به مقاومت و ایستادگی با عوامل فتنه در داخل کشورر پرداختند.

براستی که این حماسه هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد زیرا پیام آن پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی بر ارزشهای اسلام و انقلاب بود که توانست درسی ماندگار به افرادی بدهد که به خیال خام خود قصد دست اندازی به نظام را داشتند که در این راستا مردم نیز با صبر و شکیبایی و با اتحاد و همدلی خود به محقق شدن این حماسه کمک کردند و نقشه های آنان را نقش برآب کردند.