نامه یک بیمار تالاسمی، از طرف خودم و همه کسانی که هر روز و هر صبح به واسطه عشق شما عزیزان چشم باز می کنند و لبخند مهربان مادر، قامت استوار پدر و شادی کودکانه برادر و خواهرشان را می بینند سپاسگزارم، ما همه دستان پر مهر شما را به گرمی می فشاریم، کلامی نمی توانیم بگوییم جز اینکه خیلی دوستتان داریم وممنونیم.
قصد دارم چند خطی از دلنوشته هایم را برایتان بگویم، امیدوارم دوست داشته باشید و به دلتان بنشیند؛ چرا که می گویند هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. 



زندگی دوباره

دوست من همراز من می دانی اولین بار که برای دریافت هدیه ات آمدم چند ساله یا چند ماهه بوده ام!
می دانی چقدر به دنبال چهره مهربانت بودم تویی که مرا نمی شناختی ومن نیز چُنین، اما مهربانیت گویای روح بزرگت بود و به راستی چه تفاوتی برای تو داشت، اما من هر بار عروسک زیبایم که تمام دنیایم بود را با خود می آوردم تا به تو هدیه بدهم، آری! سالهاست که در کنار منی و هر بار که ضعف و ناتوانی سراسر وجودم را در بر می گیرد تو مرا در می یابی، اگر من خسته شدم تو خسته نشدی، دمیدن روح والایت در من هرگز تمامی نداشت.
چتر مهربانیت همیشه برسرم باز بود، به من آموختی دیگر از بارش باران خیس نخواهم شد زیرا سرپناهی بر من خواهی بود؛ اکنون دیگر سرما مرا نخواهد آزرد زیرا گرما بخشم خواهی بود، اکنون دیگر یک روح در دو کالبد هستیم.
زیبایی، عظمت و قدرت خدا را در وجود مهربان تو می بینم آن زمان که خداوند دانا انسان را آفرید و با تعلیم خلایق هستی خلقت را به قایت رساند تاج شرافت را بر سر برترین آفریده خود نهاد این تاج بر سرت چه زیبا نشست.
می دانم ...
می دانم فرشته مهربانی، هرچه از عظمتِ روحت بگویم کم است، اما خدای خود را شاهد می گیرم وجود توست که دردها را از یادم می برد و آینده را در امروز می بینم.
نسیم بالهایت مرابه شوق می آورد، ای شاخ های افروخته که به من آموختی هیچ شمعی با روشن کردن شمع های دیگر خاموش نخواهد شد.
آری! ای اهدا کننده زندگی، مشکلاتم را تحمل و پشت سر گذاشتم و امروز در جامعه به زندگی خویش ادامه می دهم، همواره می کوشم و می جنگم، فقط و فقط با یاری قدم به قدم تو، و امروز من به خانواده ام می گویم: من دیگر عروسک کودکی ام را ندارم! زیرا تو ای اهداکننده زندگی، با ایثارت کتاب های دبستانم به کتاب های دانشگاهی تغییر یافت، نمی دانم تا کجا پیش می روم! اما از اینکه هر لحظه سایه ات در کنار وجودم در حرکت است احساس امنیت می کنم و ایمان دارم خداوند برای هر انسان یک فرشته نگهبان آفرید، فرشته من، دوست من، همراه و همراز من سپاس و ستایش بی کران و صمیمانه ترین درودهایم نثار وجود پاکت.
پایدار و پاینده باشی، بقای من و بقای روحم در گرو مهربانی توست.