سلام به همه داوطلبای کنکوری که چند روز دیگه  بزرگترین آزمون سال ها زحمتاشون رو پیش رو دارن


بابا یکم فکر کن. یکم اون ورتر رو هم ببین. روزا تند تند اومدن و رفتن و 8 روز باقی مونده اینا هم توی یک چشم به هم زدن میگذره و تو باید تو این مدت باقی مونده خوب تلاش کنی. عزیزم این روزا رو از دست نده. پیروزیت نزدیکه. این مدت هر چی بخونی بهتر تو ذهنت می مونه البته اگه با تمرکز باشه و حیفه وقتی به حرفای من برسی که از کنکور گذشتی. دوست خوب من تک تک لحظه ها برات سرنوشت سازه. نرو بشین جلوی تلویزیون بگو حسش نیست دیگه بخونم. نرو بیرون و دور بزن به بهانه اینکه خسته شدم. نرو به مامان و دوستات بگو افسردگی گرفتم. مگه یه جنگجو افسرده میشه؟ خسته می شه؟ حسش می پره؟

نه! نه! نه! من مطمئنم تو میتونی این چند روز رو هم ادامه بدی بدون خستگی، افسردگی و... برو... برو بجنگ و جنگتو تموم کن و بعدش جشن بگیر و شاد باش. این متن رو که تموم کردی پاشو عین یه مبارز همیشه پیروز برو دست و صورتتو با آب خنک بشور بشین پای درسات. دوست خوبم یادت باشه هنوز 8 روز یا192 ساعت باقی مونده و این رو بدون که روی ثانیه به ثانیه این روزها باید حساب باز کنی، پس دیگه هر چی تفریح داری بزار کنار. خوابت رو مرتب کن( گفتم مرتب نه کم، حواست باشه). بدون کتابات وقتت رو نگذرون، دست کتاباتو بگیر تا نجاتت بدن، به هیچی کمتر از هدفت راضی نشو.

فقط از اون بالایی هدفت رو بخواه ازش آرامش بگیر، با نماز حتما آرامش می گیری. اصلا با زبون خودت با خدا حرف بزن درست عین یه دوست.

این روهم همیشه آویزه گوشت کن: هیچوقت نا امید نشو...