کمپین جلوگیری از بازدید مراکز هسته ای برگزار می شود.
همزمان با نزدیک شدن به دور جدید مذاکرات هسته ای و زمزمه توافق هسته ای سایت همه با هم برای رساندن پیام مردم ایران به تیم مذاکره کنند و جلوگیری از امضاء پروتکل الحاقی و بازدید از مراکز هسته ای کمپین من اجازه نمی دهم را برگزار می کند.
دوستان لینک عکس های سلفی خود را در قسمت نظرات خبر " کمپین من اجازه نمی دهم "  ارسال نمائید.

عکس های سلفی را می توانید با موضوعات زیر برگزار نمائید.
من اجازه نمی دهم
از مراکز هسته ای کشورم بازدید کنید

من اجازه نمی دهم
از مراکز نظامی کشورم بازدید کنید

من اجازه نمی دهم
از دانشمندان هسته ای کشورم بازجویی کنید

وبلاگ زاهدان بلاگ منتشر کرد:
سلفی1

سلفی2

سلفی3

سلفی4

سلفی6

سلفی7

سلفی9

وبلاگ سرباز عدالت

سلفی

 

سلفی1

2

1

1

 
وبلاگ برترین های هیرمند

 

 

 

 

 

 


وبلاگ خاش بیدار نوشت:























کمپین من اجازه نمی دهم



 

 وبلاگ ایرانشهر نوشت